Jumaat, 13 Ogos 2010

Lokasi Kami

Ini ada lokasi kami


Ocean Nine Resources telah ditubuhkan pada tahun 2007 dan telah didaftarkan di SSM. Aktiviti utama adalah dalam bidang penternakan dan pertanian. Kami lebih menumpukan kepada penternakan ikan air tawar seperti ikan keli dan puyu. Kami juga telah mempelbagaikan ternakan ikan lain seperti ikan hiasan dan hidupan air yang lain.
Diantara ikan hiasan seperti gupy,molly&platy(black n orange), Beta (ikan laga). Hidupan air pula seperti moina (kutu air) , Ikan longkang , cacing darah. Hidupan air ini untuk dijadikan makanan ikan hiasan.


Kami juga telah memproses ikan keli untuk dijadikan produk makanan seperti Serunding dan Pekasam. Produk makanan ini tidak mempunyai bahan yang meragukan malah lebih berkualiti dari segi bahannya ini kerana ikan-ikan yang kami ternak diberi makan 100% pallet iaitu makanan ikan yang siap proses dan lebih halal. Tiada makanan sampingan seperti perut atau usus haiwan.


Bagi anda yang berminat untuk mendapatkan produk kami atau berminat dan ingin berurusan dengan kami, datanglah dan melawat premis kami.



No 3B , Lorong Penghulu ,
Off Jln Johan Setia ,
41200 Klang , Selangor.
019-3083755














Tiada ulasan:

Catat Ulasan